[TYPO3-UG Dutch] Premature end of script headers

W.S.M. Perquin [YniVerse] perquin at yniverse.nl
Wed Aug 11 21:06:15 CEST 2010

Wat heb je veranderd? Het kan aan verschillende zaken liggen. Als je er op
Googled zie je ook dat er geen eenduidig antwoord is.
- je hoster kan iets gedaan hebben wat dit veroorzaakt.
- Je hebt teveel files op 777 staan. Sommige php bestanden kunnen daar niet
goed mee overweg.
- een corrupt php.ini bestand
- als apache cgi gebruikt wordt kan het ook daar aan liggen. Dan wordt soms
geen content type verstuurd.

Etc etc etc.
Willem