[TYPO3-UG Dutch] pdf_generator2 > this file is damaged and could not be repaired

Muriel le Pair typo3 at strangefruit.nl
Wed Aug 11 11:14:33 CEST 2010

Op 11-8-2010 10:58, W.S.M. Perquin [YniVerse] schreef:
> Heb je een error log file? Staat daar nog iets in.

Hoi Willem,

Mmm welke log bedoel je??
Ik heb de Apache errors logs bekeken, daar staat niets wat ik daarmee in
verband kan brengen. De TYPO3 logs melden weinig zinvols (staan geen
errors in). Maar goed het zou kunnen dat ik daar iets aan de
instellingen moet veranderen om ze zichtbaar te maken (in dat geval wil
ik dat graag weten).

--
met vriendelijke groet,

Muriel le Pair