[TYPO3-UG Dutch] Oppeppen ranking typo3.org

W.S.M. Perquin [YniVerse] perquin at yniverse.nl
Tue Aug 10 18:01:02 CEST 2010

Ik denk dat het verstandig is/wordt om ook helderheid te scheppen in het gebruik van de domeinnaam. Immers waarom moet typo3.org bovenaanstaan en niet typo3.com?
Als men nou kiest om typo3.com te gaan gebruiken (of org) dan kan je met een goede 301 redirect alles van typo3.org door zetten naar typo3.com. Zul je merken dat dat ook al scheelt in score/ranking. Je wet nu op 2 paarden. Welke je elk goed dient te onderhouden etc.
Verder zou ik eens kijken cq opvragen welke sites allemaal verwijzen naar typo3.com/org. Die kan je dan aanschrijven of ze het willen wijzigen (mits mogelijk uiteraard). Ook geeft dat een beeld HOE er naar typo3.com/org verwezen wordt. Tot slot is het dan handig om de betreffende verwijs wijze ook te communiceren zoals ook naam en logo gebruik wordt gecommuniceerd.

Als kijker heb ik het idee dat typo3.org actiever wordt onderhouden dan typo3.com.
Verder lijkt het me handig dat TYPO3.com ook de woorden open source in de <title> zet.

Ben, als je een bestandje hebt met alle verwijzers, wil ik wel email adressen verzamelen. Heb daar een "scriptje" voor (voor 1-10-2009 mocht dat nog). Duurt even, maar dan heb je ook wat.

Willem
PS zal een link aanmaken.