[TYPO3-UG Dutch] RealUrl overschrijft Id uit piVars

Stef Vossen stef.vossen at gmail.com
Sun Aug 8 22:25:06 CEST 2010

Hallo,

Ik ben bezig om een extensie te ontwikkelen die gebruik maakt van een lijst
en single view. Vanaf de lijst bouw ik een link op naar de single view met
pi_linkTP_keepPIvars waarbij het id van het single record wordt meegegeven.
Met RealUrl laat ik de URL's rewriten.

Op de single pagina wordt het id uit de piVar overschreven door de nieuwe
URL. Ik zou graag het id willen hebben i.v.m. een query. Bij andere
extensies zoals tt_news werkt dit wel. Ik gebruik een vergelijkbare RealUrl
config voor tt_news en voor mijn eigen extensie.

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Gr. Stef