[TYPO3-UG Dutch] Fwd: Geschikte extensie?

Lotte v. Breugel lottevanbreugel at gmail.com
Wed Aug 4 11:56:14 CEST 2010

Hallo,

Ik ben al een tijd op zoek naar een geschikte extensie maar weet niet welke
te gebruiken.

Ik wil een forum (of een soortgelijke extensie) waar mensen een bericht
kunnen plaatsen. Meestal word er in fora's gebruik gemaakt van zelf
ingestelde categorieën. Nu wil ik een extensie waarbij de bezoeker zelf een
categorie kan aanmaken als de gewenste categorie niet in de lijst staat.

Weet iemand of hier een geschikte extensie voor is? Of hoe ik dit kan doen?

Gr Lotte