[TYPO3-UG Dutch] Optie niet aanwezig: You MUST install the extenion "statictemplates"

Ronald Wopereis woepwoep at gmail.com
Sun Aug 1 11:19:55 CEST 2010

hi Jordan,

ik heb een php script voor je waar je misschien iets aan zou kunnen hebben.
het ding lijst de extensies die in gebruik zijn
je kan hem aanroepen via de plugin "lumophpinclude"  (zie TER)

waarschijnlijk kan het ook gewoon via RECORDS maar destijds was dit nog te
hoog gegrepen voor me.

hartelijke groeten Ronald

<?php

function show_extensions() {

// select extensions
$DBq1 = "SELECT list_type, header, pid
FROM tt_content
WHERE deleted = 0
  AND list_type <> ' '
ORDER BY pid, header, list_type";
echo "<p>Extensies in gebruik:</p>
$res1 = mysql_query($DBq1) or die(mysql_error());

// Show the extensions one by one
echo "\n<table>";
echo "\n<tr>";
echo "<th>Extensie</th>";
echo "<th>Pagina</th>";
echo "<th>PidPad</th>";
echo "</tr>";

// build the array
$i = 0;
while ($arr = mysql_fetch_array($res1)) {

  $arr2[$i]['path'] = get_crumb($arr['pid']);
  $arr2[$i]['header'] = $arr['header'];
  $arr2[$i]['list_type'] = $arr['list_type'];
  $i++;
}

// sort the array
sort($arr2);

// print the array
for ($i = 0; $i < count($arr2); $i++) {

  echo "\n<tr>";
  echo "<td>" . $arr2[$i]['path'] . "</td>";
  echo "<td>" . $arr2[$i]['header'] . "</td>";
  echo "<td>" . $arr2[$i]['list_type'] . "</td>";
  echo "</tr>";

}

echo "\n</table>";

}

?>

en

function get_crumb($page_id) {

	$quote = "\"";
	$glyph = " > ";

	$res = "";

	// select the page
	$local_row = select_page($page_id);
	$parentid = $local_row['pid'];

	// if this is not the root page then recursively find the root page
	// next, print the glyph followed by the page title
	if ($page_id) {
		$res .= get_crumb($parentid);
		$res .= $glyph;
	}
	$res .= page_title($page_id);
	return $res;
}

Op 1 augustus 2010 11:08 schreef Jordan van Bergen <
jordanvanbergen at gmail.com> het volgende:

> Hoi Jigal,
>
> AHA.... ik begin het te snappen waarom ik het dan nog nodig heb
> blijkbaar. Ik heb nog veel websites die niet op basis van [content
> (default)] zijn opgebouwd/opgemaakt.
>
> Ik moet die dus nog omzetten naar css_styled_content en dan verwacht
> ik dat ik die statictemplates niet meer nodig heb.
>
> Is mijn inschatting juist?
>
> Als dat namelijk zo is ga ik hier snel werk van maken zodat alle sites
> css_styled_content opgebouwd worden.
>
> Dank voor alle tips/suggesties Jigal.
>
> Groeten,
> Jordan

Come and join me on Ecademy Club "Follow Me - learn how to become the Warren
Buffet of the Atttention Economy"
http://www.ecademy.com/account.php?op=signup&c=5591&xref=69061