[TYPO3-UG Dutch] Kleur in htmlArea RTE

Roel Neumann neumann at xs4all.nl
Mon Apr 26 13:22:05 CEST 2010

Op 26-4-2010 13:07, Roel Neumann schreef:
> Hoi lijst,
>
> Hoe kan ik in de RTE een knop krijgen om tekst een kleur (bijv. rood) te
> geven.
> Nu doe ik dat door de RTE uit zetten en dan in de code op de juiste
> plaats "style="color: red;" te zetten, wat erg omslachtig is.
>
> Ik heb in de manual gezocht, maar kan het niet vinden.
>
> Groeten,
> Roel
Ik heb het al gevonden:

Beheerwerkset --> Extensie Manager --> htmlArea RTE --> instellingen:

- Mijn default configuration settings stond op "demo". Heb ik op
"Typical" gezet.

- "Enable additional inline elements" heb ik aangezet.

Hierna was de Color Picker zichtbaar in de RTE.

--intermezzo
Merkwaardig: je zoekt je een ongeluk en vindt geen oplossing, waarna je
een vraag post. Vervolgens zoek je nog hel even door en vind je het toch?
--intermezzo

In ieder geval hoop ik dat iemand er nog wat aanheeft.

Groeten,
Roel