[TYPO3-UG Dutch] Hoe krijg ik de gelokaliseerde paginatitel viaRECORDS?

Harm Wester Harm at OOiP.nl
Tue Apr 20 10:48:21 CEST 2010

Hoi Pim,
Dank voor het reageren een meedenken.

Die bugmelding had ik inderdaad ook gevonden....
Ik voel er meer voor om RECORDS te laten zoals het is.
Lijkt mij toch het meest logisch, vanuit TYPO3 gezien dan.

Ik heb inmiddels ervoor gekozen om het op te lossen met een
styles.content.get en dan select.max=1
De user kan dan normaal (4!) taal-schaduwpagina's maken met steeds 1
content element, type header.
Dan heeft 'ie zelf de volledige controle over die tekst en kan het
systeem normaal het content-fallback mechanisme gebruiken.

Groet,
Harm