[TYPO3-UG Dutch] Stoeien met images...

Erwin Winkel tanelkoth at gmail.com
Tue Apr 20 00:34:26 CEST 2010

Hoi Marijn,
ja, dat klopt. Echter, ik wil graag wat meer begrijpen van typoscript. Ik
probeer te snappen wat er allemaal kan / niet kan met het object IMAGE en
GIFBUILDER. Er zijn veel opties met XY, offset, SCALE, en wat dies meer zij.
Het positioneren van een afbeelding zou dan toch moeten kunnen?
Ik kan hiermee echter niet realiseren wat ik zou willen. Dus ik begrijp het
nog niet helemaal.....
Of wil ik gewoon 'te veel'?
Groet,
Erwin

Op 19 april 2010 18:44 schreef Marijn Depraetere <
marijn.depraetere at telenet.be> het volgende:

> Dag Erwin,
>
> Mij lijkt het het simpelste om dit gewoon via CSS op te lossen.
>  Waarschijnlijk worden je images nu vormgegeven met de css uit
> CSS_STYLED_CONTENT.
>
> Groetjes,
> Marijn
>
> Op 19/04/2010 18:23, Erwin Winkel schreef:
>
>  hallo lijst,

"Time flies like an arrow, fruit flies like a banana!"