[TYPO3-UG Dutch] Fwd: Cheatsheet / quick guide voor editors

Erwin Winkel erwin.winkel at planet.nl
Mon Apr 19 18:25:12 CEST 2010

Hoi Martin
ik heb een handleiding gemaakt voor onze klanten in PDF formaat. Het is
gebaseerd op sites die met TemplaVoila gemaakt zijn.
Als jij (of anderen) er belangstelling voor hebben, laat het even weten, dan
stuur ik het je toe.

Groet,
Erwin

Maatschap *Red-Seadog*
*Open Source your Business*
Ingeschreven bij de KvK: 09193905
BTW-nr: NL8204.92.358.B01

www.red-seadog.com
info at red-seadog.com

Op 14 april 2010 21:29 schreef Martin van der Linden
<info at elegantchaos.nl>het volgende:

> Beste Mensen,
>
> Weet iemand of er een soort van handleiding van één of twee a4-tjes bestaat
> voor editors die met TYPO3 moeten werken?
>
> Ik zoek iets waar alleen de meest simpele basisdingen op staan.
>
> Tekstje plaatsen / bewerken, plaatje toevoegen, nieuwsbericht toevoegen.
>
> Als het (nog) niet bestaat, zal ik kijken of we dat bij ons (CNV) in huis
> zelf kunnen maken. En een beetje leuk opmaken. (en dan beschikbaar stellen
> uiteraard) Maar als zoiets al bestaat, is het zonde om dat dubbel te doen.
>
> Lijkt me, voor een intranet met een boel gebruikers/redacteuren, erg
> [...]

"Time flies like an arrow, fruit flies like a banana!"

--
"Time flies like an arrow, fruit flies like a banana!"