[TYPO3-UG Dutch] Cheatsheet / quick guide voor editors

Martin van der Linden info at elegantchaos.nl
Wed Apr 14 21:29:54 CEST 2010

Beste Mensen,

Weet iemand of er een soort van handleiding van één of twee a4-tjes
bestaat voor editors die met TYPO3 moeten werken?

Ik zoek iets waar alleen de meest simpele basisdingen op staan.

Tekstje plaatsen / bewerken, plaatje toevoegen, nieuwsbericht toevoegen.

Als het (nog) niet bestaat, zal ik kijken of we dat bij ons (CNV) in
huis zelf kunnen maken. En een beetje leuk opmaken. (en dan beschikbaar
stellen uiteraard) Maar als zoiets al bestaat, is het zonde om dat
dubbel te doen.

Lijkt me, voor een intranet met een boel gebruikers/redacteuren, erg handig.

gr,

Martin