[TYPO3-UG Dutch] Interessante RSS feed vraag m.b.t. tt_news?

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Tue Apr 13 14:00:36 CEST 2010

Hoi Allen,

Ik hoor graag of het mogelijk is om de orderby functie in de RSS feeds
die door tt_news gegenereert worden te gebruiken?

Ik wil dat mijn RSS feed the laatste toegevoegde items van tt_news
opbouwt op basis van het PID nummer van het nieuwsitem of op basis van
een andere orderby veld.

Weet iemand of de orderby functie binnen RSS feeds die door tt_news
gemaakt worden mogelijk is en indien JA hoe? Iemand een suggestie?

Groeten,
Jordan