[TYPO3-UG Dutch] FE users laten editen voor Intranet

Daniel Doesburg | Doesburg.biz daniel at typo3-nl.eu
Fri Apr 9 19:55:03 CEST 2010

Hoi Martin,

Als ik je goed begrijp is de nieuwe fe-editor precies wat jij bedoelt.
Je hebt dan een knop rechts bovenin je scherm waarmee je de editor "aan"
en "uit" kunt zetten.
Toegegeven, die editor is nog niet volmaakt, maar het zou wat voor je
kunnen zijn.
Maar dan zul je toch op de een of andere manier die door jou verguisde
koppeling tussen fe en be op de een of andere manier moeten gebruiken.
Dat betekent dat je op die plek in de template een inlog knop verzint en
dat dan na het inloggen er die editor knop staat.

Lijkt me het proberen waard.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg