[TYPO3-UG Dutch] rss 2.0 problemen met tt_news (google, thunderbird, apple mail en safari)

Felippe van Eekhout feekhout at xs4all.nl
Thu Apr 8 09:58:55 CEST 2010

Hoi,
een oplossing lijkt te zijn door in de template voor RSS2 de subheader toe te voegen tussen de CDATA.
<![CDATA[###NEWS_SUBHEADER### <br />###NEWS_CONTENT###]]>

Dit is vast niet de juiste methode.... of toch wel??

Heeft iemand voor mij een hint waarom
<description>###NEWS_SUBHEADER###</description>
niet wordt weergegeven in Tunderbird, Apple Mail en google?

Gr Felippe

Op 7 apr 2010, om 17:47 heeft Felippe van Eekhout het volgende geschreven: