[TYPO3-UG Dutch] juiste tijd tt_news

Daniel Doesburg | Doesburg.biz daniel at typo3-nl.eu
Tue Apr 6 10:48:17 CEST 2010

Hoi Felippe,

Zomaar wat warrige gedachten op de dinsdagochtend na een eierrijk pasen:

bepaalt de server de tijd bij het invullen of is het de PC?
andere sites op dezelfde server hebben er geen last van?
andere sites die je met dezelfde PC bewerkt hebben er geen last van?
heb je static files geïnstalleerd en zou die er misschien wat mee te
maken hebben?
of misschien een andere extensie die roet in het eten gooit?

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg