[TYPO3-UG Dutch] direct mail afzender

Jigal van Hemert jigal at xs4all.nl
Sat Apr 3 13:26:24 CEST 2010

Jacco van der Post wrote:
> Geven sommige email clients zoals Outlook en webmail zoals Hotmail als
> afzender bij de nieuwsbrief
> Van: eigner at xxxxx-13.xxxxxnetworks.com namens Naam Bedrijf
> (nieuwsbrief at naam-info.nl)
> Hoe kan ik voorkomen dat de servernaam ervoor komt?

Wellicht moet er nog wat in de server management/php/mail server
configuratie gezet worden dat er ook e-mails uit naam van het
betreffende domein verzonden mogen worden?

Uit allerlei eerdere problemen met e-mailverzendingen is steeds gebleken
dat TYPO3 netjes de mogelijkheden bekijkt en keurig PHP voorziet van de
juiste mail commando's.
Je systeembeheerder kan vast even nakijken of alles correct is ingesteld
voor het domein "naam-info.nl".

--
Jigal van Hemert.