[TYPO3-UG Dutch] CE_Gallery extention

Arjan D arjanduijkers at gmail.com
Thu Apr 1 15:19:40 CEST 2010

Hi List,

Op een afgeschermde pagina heb ik de CE_Gallery extentie geinstalleerd zodat
het personeel foto's kan
bekijken van bijvoorbeeld personeeluitjes.

Nu heb ik dit allemaal aan de praat gekregen op een ding na.
Wanneer je op een categorie klikt met foto's krijg je een overzicht van alle
foto's.
Boven deze foto's staat er een link met slideshow.

Wanneer ik hierop klik opent hij Lightbox wel maar laad hij de foto niet in.

Wanneer je los op een foto klikt laad hij wel de foto.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen.

zo nee, is het mogelijk om die slideshow link weg te krijgen?

Greetz,

Arjan