[TYPO3-UG Dutch] Problemen met versie 4.2.9?

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Wed Sep 30 13:13:27 CEST 2009

WP Perquin schreef:
> Heb je de database geupdate?
> "The usual upgrading procedure applies, but a database update is necessary!"
> Staat er.

Hoi Willem,

Bedankt voor je antwoord. Dat had ik niet gelezen. Maar ik snap het ook
niet.
Nu overkomt mij dat wel vaker :-)
Ik heb de update wizard bekeken maar die vindt dat ie niets hoeft te doen.
En bij de database analyser vind ik de term "update" niet. Ik heb dus
maar een compare gedaan. Maar dat bracht helaas geen soulaas. Netzomin
als puntje 7 van de install-tool "Cleanup database".

Dus ben ik nog net zover.

Of wordt er wat anders bedoeld met "a database update is necessary!"

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg