[TYPO3-UG Dutch] Problemen met versie 4.2.9?

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Wed Sep 30 11:42:16 CEST 2009

Hi TYPO3-ers,

Why must it always be me? Of hebben jullie daar ook al problemen mee gehad?
Ik bedoel het volgende.
Ik heb mijn sites ge-update naar 4.2.9. Uiteraard met de bijbehorende
plichtplegingen als cache legen etc.
Maar als ik nu probeer om de taal bij te werken (localization in de EM)
zit ik na een paar seconden met uitsluitend de meest linkse kolom (het
menu). En verder is het BE-scherm leeg. De vertalingen lijken wel
bijgewerkt. Althans voor een deel.

Nu kan het aan mij liggen. En dat zal ook wel, zoals zo vaak. Maar ik
zou toch graag horen van jullie of je bij het up-daten van de
vertalingen in de nieuwste TYPO3 versie hetzelfde verschijnsel ervaart
of dat het als vanouds, dus goed, gaat. Met aan het eind van die
vertrouwen wekkende groene balkjes, bedoel ik.

Ik ben benieuwd.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg