[TYPO3-UG Dutch] typo3 installatie op IIS server

Pim Broens - Redkiwi broens at redkiwi.nl
Wed Sep 30 10:53:20 CEST 2009

[mailto:typo3-ug-dutch-
> bounces at lists.netfielders.de] Namens Jacco van der Post
> Verzonden: woensdag 30 september 2009 10:37
> Aan: TYPO3 Usergroup Dutch

> Hey Henjo,
>
> Ik ben benieuwd of en hoe je realurl aan de praat krijgt ;-)
>
> groet Jacco

Real url is inderdaad een tricky puntje, dat heeft wat tijd gekost, maar
het kan wel :)

$TYPO3_CONF_VARS['SYS']['requestURIvar'] = '_SERVER|HTTP_X_REWRITE_URL';
in de localconf is 'the magic word'.

Voor het hele stappenplannetje zie
http://lists.netfielders.de/pipermail/typo3-windows/2007-May/000476.html

Dit deed het voor mij. (laatste puntje moet je even kijken, aangezien
dat voor 4.1.1 is gemaakt, wellicht dat dat er tegenwoordig al standaard
inzit, dat kan ik me niet meer herinneren)

Succes!

Met vriendelijke groet,

Pim Broens
Redkiwi