[TYPO3-UG Dutch] hmmm wraps; FORM nog maar een keer...

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Thu Sep 24 16:09:20 CEST 2009

Hoi Piet,

Een radiobutton? Het label met de input wrappen?
'k Snap het niet. Zoals het er staat leg ik het voor me eige uit dat je
de radiobutton om het label wilt. Dat wil je vast niet, want dan stel je
de bezoeker voor de uitdaging om te beredeneren of hij de linkerhelft of
de rechterhelft moet aanklikken. Of misschien wel de bovenste of de
onderste helft van de verdeelde button. Hangt een beetje van je
wrapgedrag af.
Maar ook het omgekeerde kan ik me niet voorstellen. Dat het label om de
button gewrapt staat.

Dus Piet, niet discrimineren. Ook mensen met kleine denkramen willen
meedoen. Vertel wat je echt wilt.

En eh, ook graag welke TYPO3 oplossing je voor je formuliertje gebruikt.
Want dat kan ook nog wel eens wat verschil maken. Zo is het met mailform
plus een ander verhaal dan met powermail.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg