[TYPO3-UG Dutch] ie6 warning script.

Pim Broens - Redkiwi broens at redkiwi.nl
Tue Sep 22 09:18:18 CEST 2009

Hmm, true. Nu je het zegt, ik kwam ermee omdat ik een tijdje terug moest downgraden naar een eerdere jquery versie, omdat bepaalde functies niet werkten. En kwam toen tegen dat ze gestopt zijn met actieve ondersteuning van ie6. Ik kan alleen de bron niet terugvinden, sorry. Wellicht dat het dan enkel gold voor de jquery plugin die erbij geladen was..

In dat geval heb ik niks gezegd :) Enkel dat het inderdaad niet verkeerd zou zijn als IE6 er eens mee ophoudt.