[TYPO3-UG Dutch] ie6 warning script.

Arjan D arjanduijkers at gmail.com
Thu Sep 17 12:28:11 CEST 2009

Hi Pim!

thanks voor de reactie!
Ik heb het nu werkend gekregen. Een mooi scherm over de site heen met 5
links naar browsers. ook ie helaas :P
Voor de volgende sites dan toch maar rekening houden met ie6 maar om dat nu
allemaal nog achteraf aan te passen
vond ik teveel werk! Verder zouden we gewoon een statement moeten maken
tegen ie6. :)
Als die bedrijven dan op den duur geen sites meer op een normale manier
kunnen bekijken moeten ze wel over. hehe

maarja, dit zul je niet voor elkaar krijgen.

iig bedankt!

Greetz,
Arjan