[TYPO3-UG Dutch] ie6 warning script.

Benjamin Serfhos serfhos at redkiwi.nl
Wed Sep 16 10:36:51 CEST 2009

Hey Arjan,

Zet hem in de page.headerData. dit kan via een simpele code als:

[browser = msie] && [version= <7]
page.headerData.80 = HTML
page.headerData.80.value = <script
src="js/ie6/warning.js"></script><script>window.onload=function(){e("js/
ie6/")}</script>
[global]

Zie de tsref voor informatie. :)

Met vriendelijke groet,