[TYPO3-UG Dutch] ie6 warning script.

Arjan D arjanduijkers at gmail.com
Tue Sep 15 09:18:50 CEST 2009

Hi List,

Ik zo graag het javascript in mijn pagina willen plaatsen van onderstaande
site.
http://code.google.com/p/ie6-upgrade-warning/

Volgens deze site zou ik deze regel gelijk achter de body moeten plaatsten:
<!--[if lte IE 6]><script

Ik heb geprobeerd dit in mijn template te doen maar zo te zien negeerd hij
de regel want het script werkt nog niet in ie6.
Als ik op bron bekijken klik zie ik de regel ook niet staan.

Jullie enig idee hoe ik deze regel op die plek krijg dmv bijvoorbeeld
typoscript?

En wat vinden jullie van dit script wat ie6 gebruikers erop wijst dat ze een
nieuwe browser moeten installeren?
Op dit moment gebruikt nog zo'n 12% ie6. Naar mijn idee veel te veel voor
zo'n slechte browser :)

Greetz,
Arjan