[TYPO3-UG Dutch] ttnews meerdere stylesheets

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Thu Sep 10 23:47:10 CEST 2009

Hoi Piet,

Ja, dat kan. Op meerdere manieren. Maar bij de meeste manieren komt het
er op neer dat je beide in een verschillende div wrapt.

Een mogelijke manier van werken:
Maak twee HTML templates en wrap het betreffende deel van de linker
plugin in <div id="links"> de hele template </div>
Idem voor het rechter deel. En in je stylesheet gebruik je dan bv
#links .tt_news-item {

}

Succes.

Met vriendelijke groeten,