[TYPO3-UG Dutch] javascript error powermail?

Arjan D arjanduijkers at gmail.com
Thu Sep 10 09:08:12 CEST 2009

Hi jacco,

Hij stond idd op prototype ipv mootools library.
Op de pagina waar ik powermail handmatig heb geimplementeerd is de
javascript error nu weg.

Op de overige pagina's (zijn er best veel) laat ik powermail aanroepen door:
lib.form = RECORDS
lib.form {
       tables = tt_content
       source = 10
}

Wat verwijst naar een sysfolder waar ik het formulier heb aangemaakt.
Probleem is dat die javascript error dus komt doordat hij zoekt naar dit
stukje code.

<link rel="stylesheet" type="text/css"
href="typo3temp/stylesheet_21839c5c5d.css
<view-source:http://localhost:8505/typo3temp/stylesheet_21839c5c5d.css>"
/>
	<script src="typo3conf/ext/powermail/js/mootools/mootools-1.2.1-packed.js
<view-source:http://localhost:8505/typo3conf/ext/powermail/js/mootools/mootools-1.2.1-packed.js>"
type="text/javascript"></script>
	<script src="typo3conf/ext/powermail/js/checkbox/checkbox.js
<view-source:http://localhost:8505/typo3conf/ext/powermail/js/checkbox/checkbox.js>"
type="text/javascript"></script>

Deze wordt dus niet in de header gezet als ik het formulier aanroep via de
sysfolder.
Nu is dit waarschijnlijk op de lossen als ik dit stuk code handmatig in mijn
template html file zet, maar is dit ook anders op te lossen?

Ben benieuwd.

Greetz, Arjan