[TYPO3-UG Dutch] Quicksite vraag - menu gebruik resulteert in ongeformatteerde pagina's

Marco Raven marcoraven01 at cs.com
Fri Sep 4 17:55:56 CEST 2009

Heeft er al iemand ervaring opgedaan met het Quicksite framework?

Ik heb gebaseerd op de Quicksite implementatie (hopend dat ik hem goed geïnstalleerd heb gekregen) twee websites in één typo3 implementatie gemaakt - met ieder een eigen domein.
Ik heb domainrecords gemaakt en heb in de template-setup de juiste URL's vermeld.

Ik krijg nu het volgende:

Het gaat goed bij het "show" in typo3 gebruiken - en ook bij het rechtstreeks gebruik van een URL (ook naar subpagina's).

Maar als ik vervolgens via het menu naar een andere pagina ga krijg ik alleen vrijwel ongeformateerde inhoud te zien - en dan nog alleen de tekst (geen plaatjes).

Mijn vermoeden is dat het iets te maken heeft met RealURL, maar ja, wat zou het kunnen zijn...

(overigens ben ik erg nieuw in Typo3...)

(Infrastructuur info: Windows pc met Apache - gebaseerd op Winstaller inrichting)

Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Marco