[TYPO3-UG Dutch] Frontend users

Gerrit Vijlbrief - Typohosting gerrit at typohosting.nl
Fri Sep 4 11:28:15 CEST 2009

Je kunt een kopie maken van de standaard template file en die aanpassen naar jouw wensen. Met de parameter plugin.tx_felogin_pi1.templateFile kun je dan een verwijzing maken naar je eigen template file.
De standaard template file kun je vinden onder
<document root>/typo3/sysext/felogin/template.html.

Gerrit