[TYPO3-UG Dutch] Photoblog

Dick Sijtsma typo3 at simplon31.nl
Wed Sep 2 19:13:33 CEST 2009

Willem en Jos,

hartelijk dank. De aanpassing in php.ini was de truc.
Ik begrijp dat ik de files ook kan aanpassen, Willem, maar volgens mij
moet ik dat bij een eventuele volgende versie van de extensie weer doen.
In de photoblog extensie zit een EXIF tooltje dat door iemand anders is
geschreven. Daar zijn de php tags niet goed in. In de rest van de
extensie wel.
En upgraden naar 4.2.8 ga ik doen. Of komt 4.2.9 er al weer bijna aan?

Dank voor het meedenken.
Dick