[TYPO3-UG Dutch] Photoblog

Dick Sijtsma typo3 at simplon31.nl
Tue Sep 1 09:17:51 CEST 2009

Beste mensen,

ik ben met de photoblog extensie bezig, versie 0.2.22 (TYPO3 versie
4.2.6). Ik krijg het op zich wel helemaal aan de praat maar er gebeurt
iets geks op de pagina's waar de photoblog extensie geplaatst is als
content element. Voor de HTML van de pagina komt namelijk de gehele
inhoud van één of andere PHP file. Dit betreft de file : EXIF.php. Na
deze file komt de HTML er netjes achteraan. Maar door die PHP file ziet
de pagina er natuurlijk niet uit. Heeft iemand van jullie dit ook wel
eens meegemaakt?
Ik heb werkende versies van de photoblog gezien waar dit gedrag niet
wordt vertoond.
Ik ben benieuwd of iemand van jullie een oplossing weet?

Alvast mijn dank.
Dick Sijtsma