[TYPO3-UG Dutch] Site Crawler 3.0.0

Harm Wester Harm at OOiP.nl
Thu Oct 29 16:30:23 CET 2009

Hallo lijst!

Ik probeer Site Crawler op een WindowsXP localhost aan de praat te
krijgen en dit lukt ten dele.
TYPO3 V4.2.8 en Site Crawler 3.0.0

Heb netjes een nieuwerwetse configuratie-template aan de rootpagina
gehangen (vroeger moest dat via pageTS) en kan alle gewenste pagina's
aan een queue toevoegen.

Ik kian zlefs enkelvoudige "crawls" uitvoeren maar.... er gebeurd niks
als ik via de BE een crawling process wil starten.
Ik krijg alleen maar een boodschap dat er een proces gestart zou zijn,
maar na een refresh staat dat proces nergens in enige lijst :(

Wie heeft ervaring c.q. raad danwel een tip?

Harm Wester