[TYPO3-UG Dutch] tt_content key question

pietroorda pietroorda at gmail.com
Mon Oct 26 22:45:16 CET 2009

Rik Willems schreef:
> Eerlijk gezegd begrijp ik nu niet helemaal wat je bedoelt...

Als je in de object browser kijkt is er  op die plek een CASE voor
frames of iets dergelijks nou ja in elk geval de plek waar je weer
voorgekookte divjes om je content element kunt prutsen.

het zou leuk zijn, maar er zal wel een denk fot achterzitten, als je
cObject1, cObject2 zou kunnen doen. Dan heb j edaar nog meer vrijheid en
kan ik de accordion op die manier goed zetten.

Maar simpeler is het om sfjquery te gebruiken..
met vriendelijke groet,
Piet