[TYPO3-UG Dutch] Laatste versie powermail toont als naam[powermail] als afzender

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Thu Oct 22 20:06:06 CEST 2009

On Thu, 22 Oct 2009 08:58:28 +0200, "Pim Broens - Redkiwi"
<broens at redkiwi.nl> wrote:
>Eerder op deze lijst is het volgende gepost door Benjamin Serfhos:

>Met vriendelijke groet,
>
>Pim Broens
>Redkiwi

Ik heb dit nu doorgevoerd en laat de klant dit proberen. Als het werkt
(en waarom zou het niet) laat ik dit hier nog weten.

DANK voor het doorgeven. CAS international zal blij zijn met je
antwoord als het weer werkt zoals ze tot nu toe hadden.

Groeten,
Jordan