[TYPO3-UG Dutch] sr_language_menu - one tree multiple language concept

Marijn Depraetere marijn.depraetere at telenet.be
Thu Oct 22 14:58:07 CEST 2009

Hoi!

TYPO3 4.2.9

TemplaVoila! (templavoila)
Static Info Tables (static_info_tables)
Language Selection (sr_language_menu)

Shared hosting - LAMP

Ik ben bezig aan een 1 tree multiple language concept website.  Alles
werkt picobello, behalve heb ik een klein - wat stom - probleem.

Voor het overschakelen tussen de verschillende talen maak ik gebruik van
de extensie sr_language_menu.  Deze doet zijn werk perfect en schakelt
dus zonder problemen over van mijn default taal (nederlands) naar de
andere talen (engels - italiaans - spaans - ...)

De extensie is eigenlijk gebouwd om default English aan te bieden, maar
ik moest het weer beter weten en heb dus Nederlands als default-taal.

PROBLEEM

Voor de andere talen krijg ik een mooi vlaggetje, maar voor de default
taal (nederlands) krijg ik geen vlag maar enkel "Nederlands" te zien.

Ik heb al geprobeerd om in de constants van mijn root-page dit te zetten

plugin.tx_srlanguagemenu_pi1.englishFlagFile =
EXT:sr_language_menu/flags/nl.gif

maareuh, da wil gelijk nie pakken.

Heeft iemand een ander idee of ervaring hiermee?  Zijn er alternatieve
langselect extensies beschikbaar of gewoon een lekker stukje typoscript
ergens?

Alvast bedankt,
Marijn