[TYPO3-UG Dutch] twee vragen over FE code

Sebastiaan de Jonge dejonge at redkiwi.nl
Wed Oct 21 10:37:58 CEST 2009

Hoi Piet,

Even een aanmerking bij de opmerking van Pim. Het is bij ons bekend dat
sourceopt wat problemen kan geven bij extensie die een andere content
sturen (denk maar aan javascripts/xml). Dit kan oa. met powermail
problemen geven, mocht je sourceopt dus willen gebruiken dan is het dus
handig om iets als:

[globalVar = GP:type > 0]
	sourceopt.enabled = 0
[global]