[TYPO3-UG Dutch] Powermail sender name mistery

cuythoven konijndesign at gmail.com
Wed Oct 14 13:13:47 CEST 2009

Vorige week liep ik tegen precies hetzelfde probleem aan, waarna ik mijn
"oplossing" had gepost op dit forum...

Powermail v1.4.18 verhelpt dit probleem niet (niet volgens het constant
voorbeeld in hun documentatie)

Hier mijn vorige bericht:

"Uiteindelijk bleek het natuurlijk heel simpel te zijn door in de
Recipient balk alsvolgt je naam weer te geven:

Naam
email at email.com
email2 at email.com
etc...

Vreemd dat dit eerder gewoon goed werkte...Al met al, opgelost"

Groeten,

Christiaan Uythoven