[TYPO3-UG Dutch] Vertaling extensie mbl_newsevent

Pascal Cramer pascal at NOSPAMroguesheep.nl
Mon Oct 12 16:55:52 CEST 2009

Rik Willems wrote:
> Hallo lijst,
>
> Via llxmltranslate heb ik de extensie mbl_newsevent naar het Nederlands
> vertaald. Wat kan of moet ik doen om dit op de vertalingsserver te krijgen?
>
> Groeten, Rik
Hoi Rik,

volgens mij weet Ben van 't Ende daar meer van.
Afgelopen vrijdag in het kader van een andere vertaling daar
heel even met hem over gehad. Maar aangezien mijn vertaling een
aparte/nieuwe extensie betrof (static_info_tables_nl), heb ik
dus niet doorgevraagd naar die vertalingserver.

Groeten,
Pascal