[TYPO3-UG Dutch] Meerdere content elementeninverschillendeproductblokjes op mainpage

Pim Broens - Redkiwi broens at redkiwi.nl
Mon Oct 12 16:46:21 CEST 2009

Ah op die fiets, 2 oplossingen daarvoor:

1. gebruik de list view, daar zal je hem wel vinden.
2. zet even '
mod.web_layout.tt_content.colPos_list = 1,0,2,3,5' in je tsconfig van je
root page. Dan zal de kolom inderdaad worden opgezet. (de volgorde wordt
ook overgenomen, maar dat merk je vanzelf wel)

Met vriendelijke groet,

Pim Broens
Redkiwi