[TYPO3-UG Dutch] 30 september : laatste dag voor inschrijving TYPO3User Group dag

WP Perquin perquin at yuplounge.nl
Sat Oct 10 23:46:30 CEST 2009

Veel succes in Peru!

Willem
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: typo3-ug-dutch-bounces at lists.netfielders.de
[mailto:typo3-ug-dutch-bounces at lists.netfielders.de] Namens Joost van
Berckel [Content Online]
Verzonden: zaterdag 10 oktober 2009 23:38
Aan: typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de
Onderwerp: Re: [TYPO3-UG Dutch] 30 september : laatste dag voor inschrijving
TYPO3User Group dag

Beste Willem,

Je hebt wat gemist. De TYPO3 User Group dag was een daverend succes.
Zojuist heb ik aangekondigd op de typo3.nl site dat er materiaal
gepubliceerd zal worden.

Ik hoop dat de kwaliteit van het videomateriaal goed genoeg is.
Alvast een kleine impressie: http://bit.ly/4nNswk

Dit is gelijk een Call for papers...

Mvg

Joost