[TYPO3-UG Dutch] Kan geen content bewerken in backend mbv templavoila

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Thu Oct 8 10:55:32 CEST 2009

Hoi Martijn,

Ja, die bedoel ik inderdaad.
Als je de rest van de velden ook goed hebt staan zou het nog te maken
kunnen hebben met de tabellen, vooral het derde "hoofdstuk" (wijzigen)
van de lijst met permissies (Toegangs Lijsten).
En je hebt bij content-typen ook de FCE aangevinkt?

Meer kan ik zo even niet bedenken.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg