[TYPO3-UG Dutch] defaultstylesheet en mailform

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Wed Oct 7 20:44:12 CEST 2009

Dat geef je nergens in. TYPO3 is intelligent Eef!
Dat weet ie zelluf. Zo is tie opgevoed.

Alle gekheid op een stokje. Inderdaad wordt door TYPO3 bepaald welk deel
van css_styled_content genomen moet worden. En voor alle versies na 3.9
(die overigens nooit bestaan heeft) wordt dus het door mij genoemde deel
gebruikt.
En ik kan niet anders dan toegeven dat de makers qua styling een steekje
hebben laten vallen. In de css staat alleen een stukje voor de oude
table-based forms.
Anderzijds kun je met een klein handje vol css regels het er heel
acceptabel doen uitzien.

Dus om kort te gaan, zoek niet langer. Dit is zoals het is en aan jou om
met een paar CSS-regels er wat moois van te maken.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg