[TYPO3-UG Dutch] defaultstylesheet en mailform

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Wed Oct 7 17:44:34 CEST 2009

Hoi Eef,

Niet zo vreemd hoor. Je had nog even verder moeten kijken.

Zo in de buurt van regelnummer 1200 staat 0.a.:

# Match TYPO3 3.9.0 and later
[compatVersion = 3.9.0]

# change mailform to accesssible mode
tt_content.mailform.20 {
	accessibility = 1
etc.

En hier wordt gefabriekt wat jij in de source ziet. Maar dat is toch
best met CSS te managen?

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg