[TYPO3-UG Dutch] Kan geen content bewerken in backend mbvtemplavoila

Martijn martijn at maximedia.nl
Wed Oct 7 16:12:46 CEST 2009

Bedankt Jacco,

Hier had ik ook al na gekeken. Zelfs als ik alle items selecteer blijf ik de
foutmelding houden. En als ik de toegang (linkermenu) controleer mag de
gebruiker alleen geen pagina verwijderen, dus VVVXV.

Groeten Martijn

"Jacco van der Post" <jacco at id-internetservices.com> schreef in bericht
news:mailman.6037.1254922550.16651.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de...