[TYPO3-UG Dutch] defaultstylesheet en mailform

Eef Wesselink eef.wesselink at home.nl
Wed Oct 7 15:09:48 CEST 2009

Hoi Jacco.

Klopt, het is een table.
Achterhaald, dat weet ik wel en ook dat Powermail een extensie is met meer
mogelijkheden.
Neemt echter niet weg dat hetgeen ik gedaan heb zonder meer goed zou moeten
werken, ook zonder een heel stuk TS in de Setup te plakken.
De makkelijkste weg is denk ik inderdaad Powermail te gebruiken en het
probleem zo te omzeilen.
Toch vraag ik me af: waarom werkt het niet op de manier zoals het volgens
mij zou moeten werken?

Groet,

Eef Wesselink