[TYPO3-UG Dutch] Links aanmaken met de RTE?

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Wed Oct 7 11:51:08 CEST 2009

Hmm dus je denkt dat bots ondertussen niet

<script type="text/javascript">obscureAddMid()</script>  kunnen
vervangen door @ en

<script type="text/javascript">obscureAddEnd()</script>

door .

Ik zou in iedere geval de functions anders noemen, daar deze namen
blijkbaar wel meer worden gebruikt.. [1]

Door gebruik van alleen spamProtectEmailAddresses_atSubst en
spamProtectEmailAddresses heb ik op min sites nog geen aantoonbare spam
ontvangen voor zover ik weet...

Een leuke uitdaging is misschien om een script in elkaar te draaien met
gifbuilder..

grt Jacco

[1]
http://www.busynoggin.com/noggins-notebook/articles/detail/typo3-spam-protecting-your-e-mail-addresses-with-a-special-twist/