[TYPO3-UG Dutch] Links aanmaken met de RTE?

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Wed Oct 7 10:16:41 CEST 2009

Hi Arjan,
Een quick en dirty oplossing voor het URL probleem is om te werken met MSIE.
Dit probleem wordt nl veroorzaakt door een oude versie van de RTE (onderdeel
van TYPO3) en specifieke browsers met de Gecko engine (waaronder Firefox).

Ric

Op 7 oktober 2009 08:58 schreef Arjan D <arjanduijkers at gmail.com> het
volgende:

> Hi list,
>
> Ik werk lokaal aan een website en wanneer ik daar in de RTE een link
> aanmaak
> naar een andere pagina of een bestand krijg ik de volgende url:
>
> http://localhost:8505/typo3/http://localhost:8505/?id=5
>
> Zoals je ziet plakt hij er een dubbele url achter. Komt dit doordat ik
> lokaal werk en zou hij het online moeten doen of ga ik dit probleem ook
> online krijgen?
> Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
>

> Naarnaast heb ik nog een vraag over een email adres weergeven op
> [...]

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen

alterNET Internet BV

=> vacature: PHP ontwikkelaar met TYPO3 affiniteit: http://bit.ly/B7ysd

=> abonneer u nu op onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van TYPO3
ontwikkelingen: www.alternet.nl/?477

t.078 635 1200 / intern nummer: 103
f. 0848 34 9697
e. ric at alternet.nl
m. 064 808 6196
w. www.alternet.nl
KvK nr.: 23092865

Disclaimer:
This message (including any of its attachments) may contain
confidential and/or privileged information. If you are not the
intended recipient, please notify the sender immediately by e-mail or
telephone +31 (0)78 6351200 and delete this message from your system.
Any disclosure, distribution, copying or printing of this message is
strictly prohibited unless otherwise stated. You are advised to carry
out a virus scan before opening any attachments as we do not accept
any liability whatsoever for any damage sustained as a result of any
software viruses.

! Please consider the environment before printing this e-mail !