[TYPO3-UG Dutch] direct mail en return path probleem

Mark Kuiphuis spam at markyourweb.com
Mon Oct 5 12:21:08 CEST 2009

Hoi,

WP Perquin wrote:
> Zou kunnen, maar in mijn geval werkt deze toevoeging. Ook als ik in de
> headers kijk van het bericht werkt het.
> Willem

> Dit zou te maken kunnen hebben met het feit (correct me if I am wrong)
> dat ook expliciet in de mailserver software (Postfix, Exim, Sendmail)
> ingesteld moet worden welke system users de -f optie mogen gebruiken.
>
> Dus ook al zou je deze waarde instellen in TYPO3, dan kan nog steeds in
> de mailserver voor de user (die de httpd-server runt) niet toegestaan
> zijn om deze -f optie te gebruiken.

Super dat het werkt natuurlijk. Mijn manier van communiceren was niet
helemaal duidelijk nu ik dit teruglees...

Mijn regel: "Dit zou te maken kunnen hebben met het feit....."

had eigenlijk moeten zijn:

"De reden dat het nergens vermeld staat, zou te maken kunnen hebben met
het feit dat......." :-)

Jouw mailserver stond dus voor deze optie dus al wel goed insteld....

Gr., Mark