[TYPO3-UG Dutch] Wanhoop en razernij

Ries van Twisk typo3 at rvt.dds.nl
Sun Oct 4 15:08:44 CEST 2009

Daniel,

als test versies je nachrust wegneemt, niet gebruiken dan ;)

Hier even een google link: http://www.google.com/search?hl=en&safe=off&client=safari&rls=en&q=Specified+key+was+too+long%3B+max+key+length+is+1000+bytes+typo3&aq=f&oq=&aqi=

Int het kort, je moet de lengte van de key aangeven OF je moet een van
de velden waarop de key gebaseerd is inkorten.

Ries