[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 versie 4.3 beta 1

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Fri Oct 2 14:45:23 CEST 2009

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV schreef:
> Heel goed! Meld het op bugs.typo3.org.

Ik had gehoopt dat er hier iemand al direct een oplossing zou roepen.
In elk geval ga ik het verder uitzoeken. In het verleden hoorde ik dat
voor FLOW3 minimaal PHP5.3 nodig is. Omdat de nieuwe features met 1 of
beide benen steunen op (derivaten van) FLOW3 zou dat best eens de reden
kunnen zijn. Ik vind in de annoncering van deze versie niets daarover.
Maar dat kan aan mij liggen.

Dus . . .
Tenzij er via dit kanaal een verlossend woord komt ga ik de komende
dagen (het is toch regenachtig) maar eens sjerrelok holmpie spelen.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg